مواد غذایی برای غذا خوردن با نفروپاتی دیابتی و فشار خون بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هنگامی که مردم به بیماری های کلیوی، پزشکان همواره بر اهمیت رژیم غذایی را به آنها است، بنابراین ما می توانید ببینید چقدر مهم در رژیم غذایی بازی می کند در درمان این نوع بیماری است. امروز من به شما برخی از اطلاعات در مورد مواد غذایی به غذا خوردن با نفروپاتی دیابتی و فشار خون بالا به اشتراک بگذارید، امید آن می تواند شما را در درجه کمک کند. اگر سوالی دیگر، شما همچنین می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت.

کارشناسان با اشاره به اینکه رژیم غذایی به عنوان به عنوان درمان در درمان نفروپاتی دیابتی مهم است، بنابراین ما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت. همانطور که همه ما می دانیم این بیماری یک بیماری ثانویه ناشی از دیابت است، بنابراین اگر شما می خواهید برای کنترل این بیماری، شما نیاز به کنترل انگیزه از بیماری های اصلی برای اولین بار، که حد مصرف شکر است. پس از آن، شما باید مصرف پروتئین است که ممکن است بار کار به کلیه اضافه کنید، در نتیجه تشدید آسیب کلیوی را کنترل کند. اما به منظور تامین تغذیه به اندازه کافی به بدن، پزشکان توصیه بیماران به را انتخاب کنید برخی از غذاها با پروتئین با کیفیت بالا، مانند ماهی های آب شیرین، سفید تخم مرغ، گوشت بدون چربی، شیر و غیره.

ما همچنین باید فشار خون بالا را نادیده بگیرد، این عامل ممکن است این بیماری پیچیده تر می کند. که کنترل مناسبی از آن، درمان بیشتری نمی توان در جریان است. در میان سبزیجات، کرفس غذاهای بسیار خوبی برای پایین آوردن فشار خون است، بنابراین شما می توانید آن را به لیست رژیم غذایی خود اضافه کنید.

در واقع، علاوه بر درمان منظم، یک برنامه رژیم غذایی نیز برای درمان نفروپاتی دیابتی مورد نیاز، بنابراین شما بهتر است یک زیر کمک متخصص تغذیه شما ایجاد کند. اگر شما هر گونه کمک در ساخت آن نیاز دارید، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/diabetic-nephropathy-diet/1237.html





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی رژیم غذایی، نفروپاتی دیابتی، نفروپاتی دیابتی و فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: